Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Kuka piirsi mitä ja hä h?!

From: Maria Björklund (maria.bjorklund@pp.inet.fi)
Date: 31.08.2001 - 13:10:10

>Ollikaisen Teemulle sanoisin, että Helsingin Tapaamiset -lista palvelee
>aika hyvin ilmoitusfoorumina. Ihan kaikki Puhekuplasta tutut "mainokset"
>eivät sinne välttämättä löydä tietään, mutta useimmat "tärkeät viestit" kyllä.

Itse asiassa tarkoitus oli, että kun Puhekupla perustetaan, nuo
ilmoitusasiat siirtyisivät juuri sinne "koko kansan ulottuville" ja
Tapaamiset jäisi vain helsinkiläisiä koskettavien tapaamis- ym.asioiden
puimispaikaksi sekä hölötysfoorumiksi. Jopa povasimme mielessämme, että
Tapaamiset muuttuisi tarpeettomaksi.

Nykyään aika monet tiedotusasiat paukkaavat molemmille listoille. Silti
Tapaamiset on mielestäni hiljentynyt huomattavasti Puhekuplan perustamisen
jälkeen. Väittäisin että erilaisia ilmoitusasioita - jotka koskevat muitakin
kuin pääkaupunkiseutulaisia - on enemmän Puhekuplassa. Itsekin olen
siirtänyt tiedotukseni yleisistä asioista Puhekuplaan.

Jarno ylläpitää molempia listoja. Ehkä hänellä on jokin mielipide?

Itse en toivoisi että ihmiset rupeaisivat hylkäämään vaivalla perustettua
Puhekuplaa ja liittymään sen sijaan Tapaamiset-listalle, jonka tarkoitus
alun perin oli aivan toinen ja paljon suppeampi...

t. Maria