Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Fwd: kuvittaja haussa

From: roju (roju@kaapeli.fi)
Date: 31.08.2001 - 02:51:51

============================== forwarded message ==============================
From: Johanna Koskinen <johanna.koskinen@stkl.fi>
To: roju@kaapeli.fi
CC:
Date: Aug 30, 2001 2:50 PM
Subject: kuvittaja haussa
--------------------------- original message follows --------------------------

Hei,

Minä etsiskelen parhaillani graafikkoa, joka voisi tehdä free lancer
-hommia silloin tällöin. Sattuisitko tietämään jonkun, joka on tehnyt
kuvitustöitä tai kirjankansia? Nämä mitä minä olen käyttänyt, ovat
äärettömän kiireisiä ja ylibuukattuja, ja kun viimeisinkin nyt jäi
isyyslomalle, meni hermot... ;o) Aika siis laajentaa verkostoja.

Jos sinulle tulee joku mieleen, voisitko antaa hänelle minun yhteystietoni
tai ehkä lähettää hänen tietonsa minulle. Mutta älä näe vaivaa asian takia,
sillä tällaisella häiritseminen tuntuu vähän hassulta jo valmiiksi... ;o)

terv.
Johanna Koskinen
Johanna Koskinen
Toimittaja
Sosiaali- ja terveysturvan keskusliitto
Kotkankatu 9, FIN-00510 Helsinki
Puh. (09) 7747 2244, 050 558 7470, faksi (09) 738 123
Johanna.Koskinen@stkl.fi
http://www.stkl.fi
http://www.sosternet.fi

--