Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Suomessa ilmestyneet mangat:

From: Ari Seppi (mani@sci.fi)
Date: 21.08.2001 - 21:25:25

Timo:
>VermeS:
>Nyt kun otin lehden käteen ja oikein katsoin, niin sanoisin että piirtäjä on
>Giorgio Cavazzano. Höm.. Italiaano.

Vaikka tyyli toki Cavazzanoa muistuttaakin, on tuon piirtänyt Miguel
(Fernandec Martinez).

Japanilainen kyllä teki käsikirjoituksen Barksin alkuperäisen pohjalta
(japanilaista käsikirjoitustakin kyllä muokkasivat vielä tanskalaiset).
Tuon tarinan käsikirjoittaja - jos se jotain jollekulle sanoo - oli
nimeltään Kawade.

--
Ari Seppi (mani@sci.fi)
Erittäin fanaattinen Disney-sarjakuvien ja Harry Potter -kirjojen palvoja