Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Nakki

From: Herkko Eskelinen (herkko.eskelinen@surfeu.fi)
Date: 11.08.2001 - 22:52:52

Kehiteltiin tämmönen saitti:
http://www.nakki.org

Tarkoitus olisi luoda paikka pienlehteilijöille, kellarimuusikoille jne.
Siis tälläinen kokoava foorumi, jonne kaikki omia juttuja tekevät olisivat tervetulleita pitämään meteliä tuotoksistaan ja keskustelemaan toisten samanmoisten kanssa...jne.
Ajankohtainen asioista tiedottaminen on kanssa sit yks tän hässäkän hyvä puoli....

Pistäkää sanaa kiertämään ihan vapautuneesti....
(nakissa ilmestyy myös mun tekemiä strippejä vuoden päivät ainaski)
Terveisin
Herkko Eskelinen

041 5293048
Kontulankaari 12 k 103