Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: VS: [puhekupla] Sarjainfo, miksi?

From: Ville V Hanninen (vvhannin@cc.helsinki.fi)
Date: 11.08.2001 - 16:03:03

> piiitkään. Eipä sitä infossa ole muustakaan sarjakuvakoulutuksesta kovin
> paljon ollut juttuja, mutta mitäpä siitä voisi kirjoittaakaan?!

Voisihan tuosta tehdä ns. kokonaiskatsauksen aiheeseen. Itse asiassa
sellainen oli tekeilläkin ja Limingan oli tarkoitus olla osa sitä, mutta
jäin odottamaan TKT:n sarjakuvapoliittisen selonteon valmistumista.
Selonteko ei ole vielä valmis, mutta Liminka kyllä olisi edelleen hyvä
aihe. Yksinäänkin itse asiassa.

VH