Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re(2): [puhekupla] etsin puistosarjakuvaa

From: Mikko Kalajoki (mikko.kalajoki@torma.fi)
Date: 18.07.2001 - 12:11:11

>Mahtaisiko jossain Will Eisnerin sarjassa tapahtumista ainakin osa
>sijoittua
>Central Parkiin?

- Ainakin Myrskyn silmässä nuori Will on vuoteen 1933 sijoittuvassa
takaumassa lapsuudenkaverinsa Buckin saksalaissiirtolaisperheen kanssa
piknikillä jossain Nykin puistossa, jossa grillaillaan, pelataan tennistä
ja lietsotaan kaljapöhnässä antisemitismiä.

Mieleen tulee myös Freak Brothers -pätkä, jossa Fat Freddy lähetetään
(taas kerran) puistoon ostamaan luonnontuotteita ja kemikaaleja. Freddy
pelkää kuollakseen, että joku kamanhimoinen narkkari hyökkää puiston
pimeydessä hänen kimppuunsa, kunnes muistaa itse olevansa kamanhimoinen
narkkari :-P´

-fishRiver:>