Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Pellefantista vielä

From: Bobcat . (bobcat_112@hotmail.com)
Date: 17.07.2001 - 21:07:07

Tyhmä kysymys, mutta on vaivannut jonkin aikaa... :P Olen itse uutta
Pellefantti sukupolvea, mutta olen silloin joskus lukenut jonkin verran myös
niitä vanhoja ja "parempia" Pellefantteja. Pienen keskustelun jälkeen
mieleen palautuivat Lakupeikko ja Nukke-Liisa, mutta myös omituinen
muistikuva jostain karhusta. Tyhmää, mutta se jäi vaivaamaan.

Osaisiko joku teistä vanhemmista Pellefantti-tietäjistä sanoa muistanko
omiani?

Aura

PS. Oli se Pellefantti vaan hyvin, hyvin ärsyttävä....