Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] etsin puistosarjakuvaa

From: Vainio Jyrki (jvainio@urova.fi)
Date: 17.07.2001 - 19:00:00

Marvelin New Yorkiin sijoittuvissa supersankarisarjakuvissa vilahtaa varmaan
silloin tällöin Central Park. ;-)
Muistanko oikein, että kun Ihmeneloset palasivat Salatuista Sodista, he
materialisoituivat puistoon? Kuka muu uskaltaa tunnustaa
populaarikulttuurimenneisyytensä ja vahvistaa tämän??
Niin... ja nyt kun muistelen, niin Walter Simonsonin Thor-sarja alkoi
kohtauksella Central Parkissa. Siitä muistan tarkan sijainninkin: Marvel 1/90.

---Jyrki "Excelsior" Vainio