Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Re: Puhekupla mainoskanavaksi?

From: Reima (kuvagra@nic.fi)
Date: 28.06.2001 - 16:04:04

Oho, tämä olikin näköjään vastus Marian priva-viestiin, mutta menköön, sori
Maria...

>Eli muuttuuko lista nyt
>muuksi kuin minä se on hallitukselle aikanaan myyty? Sehän toimii kuitenkin
>seuran sivujen kautta ja he siitä maksavat.
>Pitäisikö kysyä hallituksen kantaa moiseen?
Tästä asiasta voisi tietysti keskustella hallituksen kokouksessa (lista
jäsenistä www.kupla.netissä). Sarjakuvaseuran tavoitehan on jokin
epämäääräinen sarjakuva-asian edistäminen. Väljästi markkinointia tukevat
toimetkin ovat sitä.

Muuten olen sitä mieltä. Että mainokset (siis ne ökyfirmojen) eivät kuulu
tälle listalle. Ko. firma tai jonkinlainen niiden yhteenliittymä voisi
helposti semmoisen listan perustaa jos haluaisi. Tämä lista luotiin
keskusteluja varten. Ja ihan niin kuin Jussi vai kuka sanoi, niin
maalaisjärki on poikaa. Säännöt eivät ole ehdottomia vaan totta kai niissä
sopii joustaa ja varsinkin koimaisten kohdalla. Kotimaissa piirrettyjä
sarjakuvia ja alan tapahtumia ei kai kenenkään listalla olevan mielestä ole
liikaa!?

Sääntöjä tarvitaan jotta homma toimisi. Kannattaa miettiä myös vähän eteen
päin, se että listalla ei tähän mennessä ole ollut liikaa mainoksia ei
tarkoita sitä, etteikö näin voisi mainoskiellon purkamisen johdosta tapahtua.

Kuten Jarno totesi listan on tilannut 117 ihmistä/tahoa ja heitä on siis
kusetettu kun on luvattu, että mainoksia ei tätä kautta ropise!
Koska homma on Jarnon mukaan nyt muutettu, niin olkoon. Mutta yrittäkää
ymmärtää, että turha nillitys ja yhteisön sääntöjen
noudattaminen/valvominen ovat kaksi eri asiaa.

Reima