Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Suomen viimeinen Leopold & Osvald-albumi??

From: Kari Sihvonen (sihvis@hotmail.com)
Date: 27.06.2001 - 12:08:08

Ei mua ainakaan haittaa, jos joku julkaisuaan täälä mainostaa. Eihän näitä
kotimaisia tuotoksia nyt niin usein tule, että niiden mainokset vois listaa
"tukkia". Itseasiassa vain ilahtuisin, jos lista "tukkeutuis" tälläsistä
ilo-ilmoituksista :) Nytkin on niin vähän kanavia joiden kautta mainostaa,
et mun mielestä tällänen nirsoilu ei ole fiksua. Onko joku tästä nyt tosi
paljon eri mieltä?

kari