Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] [ilmoitus] www.kupla.net päivitykset

From: Reima (kuvagra@nic.fi)
Date: 22.06.2001 - 12:23:23

Sarjakuvaseura etsii verkkosivujen http://www.kupla.net päivityshommista
kiinnostunutta ihmistä. Työmääränsä pääsee itse säätämään joko
minimaalisesta n. tunti/kk, mittavanpaan alasivustojen (graafiseenkin)
suunnitteluun. Palkkaa maksetaan ehkä joskus. Jos homma yhtään kiinnostaa,
kysy lisätietoja allekirjoittaneelta. Kupla.netissä kättesi jälki saa äkkiä
tuhatpäiset yleisöt!

- - -

Iso osa sarjakuvaseuran sivustoa on saatettu ajan tasalle. Ei kuitenkaan
Sarjainfon sivuja, eikä Viikon verkkosarjaa. Myös kaivattu Infoindeksi
uupuu edelleen. Tärkeää olisi löytää nyt joku pusaamaan pienlehtitaivaan
(aika pitkälle suunniteltuja) sivuja.

Alan toiminta, Linkkilista ja Piirtäjät sivu uudistuivat eniten.
Toimimattomat linkit siivosin pois ja jotain lisäilin tilalle. Vastaan osin
myös sivujen luonnehdinnoista, joten käypä katsomassa onko kohdallasi
aihetta kunnianloukkaussyytteisiin.
Linkkilistan ideanahan olisi olla Suomi-osastossa mahdollisimman kattava ja
ulkomaiden osalta lähinnä nostaa esiin jotain massasta poikkeavaa.

Reima Mäkinen
gsm 040-7157 222

kuvagra@nic.fi
www.nic.fi/~kuvagra