Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] FW: [ILMOITUS] Ubu etsii tekijöitä

From: Maria Björklund (maria.bjorklund@pp.inet.fi)
Date: 04.06.2001 - 12:15:15

Ubu etsii tekijöitä

Kolmas numero Suomen merkittävintä sarjakuvajulkaisua on edennyt
ulkomaalaisten osallistujien osalta siihen pisteeseen että pitää jälleen
paniikin vallassa alkaa etsimään Suomesta julkaistavaa johon pettyä. Silti
lievä optimismi vaivaa. Melkein mikä tahansa ammattitaito kiinnostaa.
Tarvitaan kääntäjiä, tekstaajia, graafisia suunnittelijoita,
käsikirjoittajia. Etsin julkaistavaksi sarjakuvaa, proosaa, piirroksia,
askartelutehtäviä, polaroid-kuvia sukuelimistä, esseitä, lukijakirjeitä,
käyttöohjeita, valokuvia. Siis mitä tahansa joka on painettavissa jollakin
menetelmällä. Tärkeintä on että se kiinnostaa minua. Lähettäkää mitä
tahansa, oli se sitten vakavaa, humoristista, kornia, kaupallista,
taiteellista, henkilökohtaista, pinnallista, mitä tahansa.

Myös kustantaja saa paikan.

hans nissen
drsplendid@hotmail.com
juuttaankatu 9