Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Suomessa liian vähän Ligne Claire piirtäjiä

From: Heikki Kaukoranta (heikki.kaukoranta@helsinki.fi)
Date: 15.05.2001 - 10:32:32

Pistin Vihtori ja Klaara -kiinnostuksesta menemään vihjeen Markku Jalavalle
päin. Kustantaja tekee sitten itse ratkaisunsa.
*** Heikki K.
PS. Jos saatavilla olisi nätisti painettuja mustavalkoisia alkukielisiä
kokoelmia, niin se olisi varmaan hyvä juttu.
PPS. Helsinkiläinen Kampintorin antikvariaatti kaupitsi jotain noista
30-luvun kokoelmista jokunen vuosi sitten. Olisiko hinta ollut noin FIM 600.