Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] mahtavaa! pellefantti!

From: Bobcat . (bobcat_112@hotmail.com)
Date: 10.05.2001 - 18:30:30

>Aura:
>
>Oliko muuten Maailman vahvimmassa nallessa oikeasti paljon parempia
>tarinoita joskus alkuaikoina ennen kuin se vakiintui perheenisäksi?
>Muistan kaikkia jänniä seikkailuita missä oli lohikäärmeitä ja velhoja ja
>peikkoja ja muuta. Ja Nallen salaperäisesti kadonneet vanhemmat.

Hmm.... Itse olen lukenut vain uudempia.... En muista paljoa, mutta ainakin
sen että joku osa missä ne lapset joutuivat maan alle oli aika ahdistava. :P
Kun siellä oli se örkki jolla kasvoi sieniä selässä ja se uhkasi syödä
jonkun... tai jotain. Toisaalta oli se Pikkuponi piirrossarjakin pelottava
ja ahdistava kun se tuli televisioon silloin joskus.

Aura