Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] pellefantti

From: Mika Lietzen (mika.lietzen@focus.fi)
Date: 09.05.2001 - 12:54:54

>löytyi tällasen biisin sanat
>tällaselta sivulta:
>http://ameba.lpt.fi/~opeltone/basch/index.htm

Mitä rienausta! Minä kyllä pidin Pellefantista tenavana. Tietääköhän
kukaan sen alkuperää? Jos tietäisi originaalinimen (oletan että oli
ruotsalainen tms) voisi netistä löytyä enemmänkin kuin vain...
tuollaisia ilkeyksiä.

Jos harrastaisin oheistuoteliiketoimintaa tekisin pehmo-pellefantteja!
Ehkä sellaisia onkin. Pakko saada sellainen. Vaikka värjäämällä tavallinen
pehmoelefantti siniseksi.