Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] DBTL-sarjakuvat

From: Jii (Jii@jasso.com)
Date: 07.05.2001 - 23:18:18

Jos laitan väristripeistäni A4:lle sovitetut mustesuihkariprintit niin onk
se ookoo? Vai pitäisikö olla värilaserit? Voin tietty laittaa vaikka
levykkeellä tulemaan jos haluatte itse tulostuttaa paperiversiot jossain,
tai sitten laittaa suihkariversiot, tai sekän että levykkeen, tai jotain...

terveisin,
Jii