Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] napasivut jee!

From: automaatti meteori (automaattilista@yahoo.co.uk)
Date: 27.04.2001 - 15:56:56

Napasivut ovat uudet ja hienot!
-----------------------
http://welcome.to/napa
-----------------------
huomm.
Olen kokoamassa napasivuille myos pienta listaa muista
suomalaisista laadukkaista omakustanteista, mutta
talla hetkella minulla ei ole muita kuin Lonkka-sivut
linkitettyina. Muita nyt listalla olevia lehtia ovat
glomp, pole, ki:ma, vacuum, ubu ja asema(?). Olenko
unohtanut jonkun? Jos jollain teista on valmiit
nettisivut tai arvostelu jollain muulla nettisivulla
mita en ole muistanut, ilmoita! Jos lehdella ei ole
sivuja laitan infoksi pienen englanninkielisen
kuvauksen, viimeisen numeron kannen, ja
kontaktiosoitteenne. pistakaa mulle siis ainakin joku
osoite, jos ei muuta.
ja sitten kaykaa siella
ja kertokaa mita tykkaatte
kaltsu jo sanoikin etta ne on tylsat ja kaupalliset,
kiitti vaan kaltsu.

t.jenni