Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Polejutskia

From: Marko Kalliokoski (marko.kalliokoski@geepap.com)
Date: 18.04.2001 - 11:54:54

   --- fup ---

   Terve, Risto! Juttujen pituuden suhteen ei periaatteessa ole mitään
rajoituksia, tosin kovin montaa yksisivuista en lehteen aio pistää.
Stripit käyvät aivan mainiosti kunhan niitä on tarpeeksi iso määrää
ainakin parin sivun täyttämiseksi. Ihanteellisin sarjakuvan pituus on
ehkä siinä neljän sivun tietämillä mutta ainakin yksi
kahdeksansivuinenkin tullee mukaan. Lähettelehän näytille kaikki
mahdollinen minkä olisit valmis antamaan Polessa julkaistavaksi.
Juttujen valitseminen ja hylkääminen alkaa heti kuun vaihteessa ja
loppuukin lähestulkoon samana päivänä. Taittopuuhiin jäänee siten kaksi
tai maksimissaan kolme päivää aikaa. Huh.

   Kiitoksia kiinnostuksestasi ja toivon näkeväni pikapuoliin
tarinoitasi!

   Moi!

   --- Marko Kalliokoski ---

   Marko@fasadi.com