Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] FW: Kritisoi uutta nettisarjakuvaa!

From: Jarno Elovirta (jarno@elovirta.com)
Date: 23.03.2001 - 08:31:31

Hei.
Olen Kaisa Herrala, Kuopion Muotoiluakatemiasta tänä keväänä valmistuva
graafisen viestinnän opiskelija. Artenomintyönäni olen visualisoinut ja
toteuttanut isoveljeni käsikirjoitukseen perustuvan nettisarjakuvan.
Saadakseni työlleni vakuuttavuutta, olen luonut sen yhteyteen
palautelomakkeen, jolla pyrin saamaan kritiikkiä sarjakuvan, multimedian
sekä animaation ammattilaisilta ja harrastelijoilta. Palaute annetaan täysin
nimettömänä. Maanantaihin 26.3.2001 mennessä lähetetty palaute käsitellään
artenomintyön raporttiosuudessa, sen jälkeen saapuvat tulevat vain
henkilökohtaiseen käyttööni.

http://picasso.pspt.fi/~kherrala/lalli.html

Tämä teos on Flash 4.0:lla luotu, palautelomake puolestaan toimii java
scripteillä - nämä seikat vaikuttavat selaimen valintaan. Nettisarjakuva ei
sisällä ääniä, mutta siitä ilmestyy verkkoon tekstitön kuunnelmaversio vielä
tämän kevään aikana.

Kiitos vaivannäöstäsi ja hyvää keväänjatkoa.

Terveisin Kaisa Herrala