Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] RE: [puhekupla] Syöttösika Cosmicissa

From: Kivi Larmola (kivi@kaapeli.fi)
Date: 13.03.2001 - 14:35:35

> Vesa, toivoisin, että voisit säätää softasi
niin, ettei se lähettelisi noita typeriä liitteitä, kiitos.

>Laitoin viestini tälle listalle, koska pelkään, että joku muukin alkaa
käyttää samaa älykästä (MS?!)softaa tai muuten vaan vahingossa tekee saman
tempun. Viisaammat tietänevät mistä on kysymys, minä vaan kärsin.

Aha, käyntikorttiko se olikin? Minä luulin, että Vesalla on virusinfektio,
joten heitin kaikki hänen viestinsä avaamatta pois. Niin teen aina, kun tulee
liitemerkki, josta ei etukäteen ole sovittu. Johtuu tästä typerästä
Microsffftt-postiohjelmasta, joka haluaa avuliaasti auttaa liitteiden kans.

Pitäis kai hankkia joku kevyemmin pyörivä torjuntaohjelma, niin voisi tässä
133:ssakin pitää päällä - nuo nykyiset on niin raskaita, kun oletetaan, että
kaikilla on gigamyllyt, haaskaavat tilaa grafiikkaan ym. lystiin:-)

Eli: ei liitteitä kiitos. Pistän tän tälle listalle, kun muillakin on joskus ollut...

Kivi