Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Syöttösika Cosmicissa

From: kuvagra@nic.fi
Date: 12.03.2001 - 18:43:43

Halloota!

>t. Vesa
>Attachment Converted: "C:\EUDORA3\Attach\vekatai3.vcf"

Tämä on hiukan asin vierestä. Vesa, toivoisin, että voisit säätää softasi
niin, ettei se lähettelisi noita typeriä liitteitä, kiitos.

Laitoin viestini tälle listalle, koska pelkään, että joku muukin alkaa
käyttää samaa älykästä (MS?!)softaa tai muuten vaan vahingossa tekee saman
tempun. Viisaammat tietänevät mistä on kysymys, minä vaan kärsin.

Reima

Reima Mäkinen
gsm 040-7157 222

kuvagra@nic.fi