Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] suurikupla

From: kuvagra@nic.fi
Date: 02.03.2001 - 11:43:43

>ne kenellä on muksuja, telkkari auki TV1 eilen (torstai) kello 19.05. ja
>jatkossa kans.
Nähty on. Ja luulenpa, että edes lapset ei jaksa katsella Heiskasen
väsynyttä juontoa. Miehellä oli homma lievästi hukassa. Ero sen välillä
mitä suusta tuli ulos ja se mitä kehon kieli viestitti oli aika rankka.
Olkatoppaukset oli huvittavat, mutta Turusen Kimmon lavastuksesta kyllä
pidin. Itse asiassa se oli ainoa asia joka toimii. Miksei juontajana olis
voinu olla joku aidosti falski tyyppi, kuten Taru Valkeapää, tai sit ihan
joku tavallinen nuori?

Vai kuka jaksaa katsoa viikosta toiseen Akkari/Asterix/Tintti/Lucky
Luke/Tenavat/Karvinen/Masi/Marvel triviaa. On se niin triviaa. Lukeeks
nykyajan skidit vielä muka jotain Tenavia tai Masia?! Koko ohjelma oli
rakennettu nippelitiedon varaan (nykyajan käsitys tv-visasta?). Mutta ei
kai noin nuorilta voi odottaakaan kovin pitkiä vastauksia. Lupaavin osuus,
sarjakuvan tekstittäminen, hukattiin liian nopealla kellotuksella, kuten
Karjalainen Hesarissa osuvasti totesi.

Edistääkö tämä sarjakuva-asiaa ja jos niin miten?

Reima