Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

RE: [puhekupla] Fwd: (huuhaa) APUA! He palvovat turskaa!

From: Jarno Elovirta (jarno@elovirta.com)
Date: 28.02.2001 - 13:37:37

jos tästä herää keskustelu, pyydän että se käydään jossain muualla kuin
puhekuplassa. muutoinkin, haluan muistuttaa että "Listalla ei ole ainakaan
toistaiseksi mitään rajoittaita mitä keskustelut koskevat paitsi että
aiheiden tulisi liittyä sarjakuvaan" - tosin en kuunnellut kyseisestä
mp3:sta muuta kuin viisi sekunttia, ehkä olen väärässä.

jarno