Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Uusi Bild & Bubbla

From: Maria Björklund (maria.bjorklund@pp.inet.fi)
Date: 19.02.2001 - 11:54:54

Jep.

Uusin B&B:n numero on tosiaan näkemisen / lukemisen arvoinen, 132-sivuinen
jööti, jonka sisältö pääosin artikkeleita ja arvosteluja suomi-sarjiksista,
ja aika huomattava määrä noita sarjakuvia myös on julkaistu ruotsinnettuina
artikkeleiden ohessa, Petteri Tikkasen Pisteitä ja Mikrokosmosta jopa
alkuperäisiä kunnioittaen väreissä.

Itse sain kappaleen lehteä postitse, koska Vacuum # 10 arvosteltiin siinä,
mutta on minulla myös tilaustiedot lehden omistamisesta kiinnostuneille.

Lehteä ei valitettavasti ole MISSÄÄN Suomessa myynnissä (ainakaan
ruotsalaisten tietojen mukaan), mutta tilata voi heiltä suoraan. Tässä
ohjeet kiinnostuneille:

Du kan beställa den direkt från oss.
Den kostar 89:- +porto (som kostar oss 28:- till Finland). men vi tar inte
ut hela portokostnaden. Du kan få den för 100:-

Betalar du via posten i Finland tar de ut cirla 50:- extra av dig och sedan
tar svenska Posten ut lika mycket av oss! En dyr väg alltså!

Enklast är att du gör en beställning på papper och skickar in 100 SEK
(eller motsvarande belopp i vilken valuta du vill) i sedlar direkt till oss
i ett kuvert:

Adressen är:

Seriefrämjandet
Box 51