Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Tiedonjanoinen etsii vastausta

From: Jii (Jii@jasso.com)
Date: 14.02.2001 - 23:23:23

> Olenko minä ensimmäinen, joka myöntää itse tehneensä krapulaa käsittelevän
> sarjakuvan? Kaksin-albumissani oli aiheeseen liittyvä strippi.
>
> t: Maria :c))

No Pienessä kurpitsassa oli joskus yksi piirtämäni sarjakuva jossa heppu
herää ilman vaatteita kylpyammeesta oudossa kylppärissä. Kyllä kai sillä oli
krapulakin... ainakin vähän myöhemmin, kun se kerran oli mennyt
tasoittaville lähibaariin...
Ai niin, ja ekassa omakustanteessani (-90) joi tyyppi itsensä sammuksiin ja
herätessä oli melkoiset kuplat pään ymbärillä.

terveisin,
Jii