Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Sarjakuvaseuran nettisivut

From: kuvagra@nic.fi
Date: 21.01.2001 - 22:37:37

Leif,

>www.worldcomics.fi. Ne olisi syytä linkittää Kupla-sivuille, koska
>Intia-projekti on Sarjakuvaseuran hanke.
Kiitos muistutuksesta. Täytyy lisätä to do -listaan.

Sen helmikuisen Maailman sarjakuvien "mega-kokouksen" kävi mulle taas
kerran vähän heikosti, vaikka homma kiinnostaisikin, tuli este sille
päivälle. Toivottavasti saatte silti hommaan lisää kierroksia.

Reima Mäkinen
gsm 040-7157 222

kuvagra@nic.fi
www.nic.fi/~kuvagra