Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Sarjakuvaseuran nettisivut

From: kuvagra@nic.fi
Date: 18.01.2001 - 11:16:16

Sarjakuvaseuran nettisivujen eli www.kupla.net in päivittäminen on tullut
ajankohtaiseksi.

Työryhmä.
Jenni Rope, Karri Laitinen, Kaltsu Kallio, Mika Liezen ja allekirjoittanut
kokoontuu Ravintola Antiokiassa (Eerikinkatu 44) 25.1. klo 18. Muutkin
saavat osallistua.

Tervetuloa, jos haluat olla mukana visioimassa sivujen sisältöä. Graafista
ilmettä ei uusittane ellei joku vapaaehtoinen ilmoittaudu sitä tekemään.
Ellet pääse paikalle, voit lähestyä minua asian tiimoilta myös
sähköpostilla tai puhelimitse.

Reima Mäkinen
gsm 040-7157 222

kuvagra@nic.fi