Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] KK-sarjis

From: Maria Björklund (maria.bjorklund@pp.inet.fi)
Date: 11.01.2001 - 17:28:28

KK-Sarjis ilmestyy yhä, neljäs numero tuli juuri ulos, johtosarjanaan Kati
Närhen "Hanki Elämä". Ilmestyminen on tähän mennessä tapahtunut täysin
aikataulussa, ja rahoitus on taattu vielä ainakin parille numerolle.

Ja siihen liittyen, lähetelkääs taas mulle niitä pienlehtiuutisia, eli
mainostakaa uusia lehtiänne, verkkosivujanne ja muita edesottamuksianne,
niin saan palstan kokoon helmikuun lehteen.

t: Maria :c))