Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] angouleme

From: Johanna Rojola (roju@kaapeli.fi)
Date: 08.01.2001 - 14:06:06

Hei Kristiina,

toivottavasti en ole toivottoman myöhässä. Kuulin sarjakuvaseuran
kokouksessa että olet varannut ständin ja näyttelytilaa Angoulemesta
fanzineteltasta. No, seura ei ole edelleenkään päättänyt kenet lähetetään
Angoulemeen (Infon Villeä lukuunottamatta), mutta olen lupautunut
kasaamaan pienen näyttelyn Kurpitsan taiteilijoista (Kurpitsa on
ehdolla fanzinesarjassa) sekä tuomaan suomalaisia pienlehtiä myyntiin, jos
ständilläsi on vielä tilaa? Ensi viikolla seuran kokouksessa kai sitten
päätetään jotain, toivottavasti. Pitäisi päästä afrikkalaisen sarjakuvan
seminaariinkin. Jos vielä mahtuu mukaan, paljonko olisi seuran
ständivuokran osuus? Entä minkä verran siellä on näyttelytilaa, milloin
pääsee rakentamaan? Tiedätkö jonkin paikan josta saisi kehykset vai vietkö
mukanasi?

t. roju

        Johanna Rojola
        Porthaninkatu 4 C 67