Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Re: Schulz

From: Jussi A. Karjalainen (j@jutz.pp.fi)
Date: 01.01.2001 - 11:56:56

Vesa K.:lle:

Ooooolraits. Lainaan heti, jos lupaat toteuttaa lonkalta heittämäsi hauskat
konseptit.

Muuten olen sitä mieltä, että TV1 palvelee animaation ja sarjakuvan ystäviä
niin ahkerasti kuin se nyt realistisesti ottaen on mahdollista. Mistä myös
osoituksena Schulz-ohjelmat tai vaikkapa joulunpyhien Robbie The Reindeer
(Aardmanin seuraavan pitkän elokuvan ohjaajalta Richard Goleszowskilta).
Kiitos siis sinne minne se kuuluu, eikä aina pikku puutteiden etsimistä
joka asiasta.

T. JJJJJJJJJJJJJJJJJKKKKKKKKKKKK