Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Re: Schulz; Barks dokkarit

From: Vesa Kataisto (vekatai@utu.fi)
Date: 29.12.2000 - 12:42:42

> pääuutislähetyksiin,
>
> Mun mielestä samana päivänä asia oli uutisissa. Päälähetyksessä? hmm.

Jaa, nyt en ole aivan varma sittenkään... YLEkakkosen uutiset 18.30 asian
noteerasi, mutta 20.30 lähetyksessä Barksista ei enää puhuttu mitään. Kymmenen
uutisista en ole varma - ja saattoi olla, että maininta klo 19.00 lähetyksessä
piisasi myös MTV3:lle.

Haastatteluohjelman uusiminen olisi joka tapauksessa kelpo teko. Selattuani
tässä viime viikkoina Aku Ankkoja 50 vuoden ajalta olen jälleen kerran joutunut
toteamaan, että kaikki Carl Barksiin liittyvät super- ja hyperlatiivit ovat
paikallaan.
Oletteko samaa mieltä? Tässä olisi keskustelun paikka, näin kyseisen lehden
juhlavuoden alkaessa. Tuloksia voisi ruotia sitten loppuvuoden Sarjainfossa/
Ankkalinnan Pamauksessa ym...

t. Vesa K.