Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] KK-Sarjiksen pienlehtipalsta

From: Maria Björklund (maria.bjorklund@pp.inet.fi)
Date: 07.12.2000 - 13:24:24

Moi.

Moni teistä listalla hengaavista on varmaan saanutkin minulta henk.koht.
postia kun rupesin kirjoittamaan Pienlehtiuutisia-palstaa KK-Sarjikseen.

Teille tietoisille uutena uutisena vain se, että KK-Sarjis on edelleen
toiminnassa, kolmas numero on juuri ilmestymässä, aikataulussa on pysytty ja
ainakin tammikuun numero tulee vielä varmasti ulos. Sen jälkeen sitten asiat
riippuvat siitä kuinka toiminta rupeaa kannattamaan. Eli löytyykö ostajia
riittävästi. Pitäkäämme peukkuja kaikki, Suomessa ei suinkaan ole liikaa
säännöllisesti ilmestyviä ja suomalaista sarjakuvaa julkaisevia lehtiä!

Joka tapauksessa kirjoitan Pienlehtiuutisia myös tammikuun numeroon, ja olen
siis korvat hörössä siitä mitä uutta teille pienlehteilijöille on
tapahtunut. Pistäkäähän uutisia tulemaan mun sähköpostiosoitteeseen ennen
20. joulukuuta, mieluummin heti.

Niille, joille koko asia on uusi, tässä vanhasta kirjeestäni ote, joka
varmaan selvittää perusteet:

"Tiedoksi kaikille että olen hyväksynyt pienlehtiuutisten kirjoittajan
pestin
uudessa KK-Sarjis-nimisessä lehdessä, jossa tullaan julkaisemaan vanhoja
Iltsarin Kuukauden kotimaisia. Julkaisun olisi tarkoitus ilmestyä peräti
kerran kuussa ensi kuusta alkaen. Pienlehtipalsta on keskimäärin yksi
A5-sivu.

Eli kaikki jotka haluavat omille julkaisuilleen ilmaista puffia kertokoot
tästedes (mieluiten sähköpostitse) minulle kaikista lehteään koskevista
uutisista: uusista numeroista, avustajien peräänkuulutuksista,
ulkomaanvalloituksista, luovista tauoista jne. Minulle on luvattu että
mukaan saadaan myös kys. lehtien yhteystiedot, joten mainos ei ole ihan
turhaa."

Siis postia tulemaan mulle!

t: Maria :c))