Re: Kannabiskeskustelun moraalista

Subject: Re: Kannabiskeskustelun moraalista
From: Timo Larmela (tlarmela@cc.hut.fi)
Date: ma 01 syys   1997 - 18:03:29 EEST

On Mon, 1 Sep 1997, Juha Kinanen wrote:

> Omien sanojesi. Itse sanoit ostaneesi kannabista. Siis harjoittanut,
> tukenut, yms kannabiskauppaa. Ihan miten vaan haluat asian ilmaista.
>
> Ei se siitä mitenkään romantisoimalla miksikään muutu.

No selvisihän tämäkin juttu. Sanonpa suoraan siniritari Juha Kinanen,
sinulla ei mene hyvin. Kun nykyisestä huumerikoslaista keskusteltiin
eduskunnassa marraskuuussa 1993, Erkki Tuomioja sanoi, että huumeet
näyttävät tehokkaasti sumentavan ihmisten ajatukset. Sen huomaa täällä
eduskunnassa. Ovat näköjään huumeet sumentaneet sinunkin tajunnan. Tai
jos edustamasi tahojen argumentaatio on vajonnut tälle tasolle, niin
suosittelen pitäytymään siitä. Ainakin avasit minun silmäni.

Tahosi toiminta tuntuu olevan samalla tasolla kuin YAD:n ELMU:n kan-
sanjuhlassa Kaivopuistossa. Heille oli osoitettu paikka SKY:n pai-
kan vieressä. Ketään ei sinne kuitenkaan kuulunut. Iltapäivällä kävi
muutama YAD-lainen hakemassa materiaaliamme ja uhoamassa, että he ovat
tulossa paikalleen. Kun kansanjuhla päättyi klo 21, niin mitään ei
ollut tapahtunut. Huumeet aiheuttavat myös amotivaatiosyndrooman.

Köyhää, köyhää!

Terveisin, Timo Larmela