Re: Kannabiskeskustelun moraalista

Subject: Re: Kannabiskeskustelun moraalista
From: Juha Kinanen (juha.kinanen@kaapeli.fi)
Date: su 31 elo    1997 - 20:34:38 EEST

aspa wrote:

> huumausaineena
> vaihtoehtoja.

> erottavansa
>
> luepa hieman tarkemmin mitä itse yllä kirjoitit. mielestäni on
> moraalisesti täysin eri asia viljellä kannabisti kotonaan omaan
> käyttöön
> kuin viljellä sitä myyntiin ja harjoittaa kannabiskauppaa.

Lue itse. Kannabiksen kasvatus huumausaineeksi ja sen käyttö
huumausaineena on edelleen rikos Suomen lainsäädännön mukaan. Piste.

> itsestään selvyyksien kysymisen uhalla kysyisin: voisitko antaa lisää
> esimerkkejä?

Unikonviljelijän oppaat, edesmennyt Kapteeni Happo, linkit SKY:n
sivuilla (ai niin, eihän SKY ole niistä vastuussa), kannanotot vain
kannabista ajavasta linjasta, jne.

Juha Kinanen