METSÄ: Vs: METSÄ:_Kullervo_Kuuselan_paljastus?In-reply-to: <3.0.5.32.19990317125052.008abdd0@ekomets

Kirjoita käräjille

Jukka_Pietilä ()
to, 18 maalis 99 08:06:19 PST

Mitä Hesarissa olikaan?
----------
> Tervehdys käräjäkiville
>
> Tämän päivän Hesarissa oli Kullervo Kuuselalta kiintoisa paljastus.
> Hänen mukaansa metsäteollisuuden tiedotusväki on ohjeistanut oman väkensä
> niin,

Ei vaan HS (Jyrki Iivonen) kirjoitti Kuuselan sanoneen: "Metsäteollisuuden viestinnän toimihenkilöille on annettu selvä ohje, tiedän sen ihan täsmälleen, että luonnonsuojelijoiden hyökkäyksiin ei saa vastata." En ainakaan itse keksinyt jutusta mitään oman väen ohjeistamisesta. Mitähän alkuperäisessä tilaisuudessa loppujenlopuksi onkaan puhuttu, jos kertomus on muuttunut joka askeleella yhtä paljon?

ettei aktivistien ja ympäristöjärjestöjen "hyökkäyksiin" eli
> keskustelun avauksiin tule reagoida mitenkään. Tämä ohjeistus on

Onkohan keskustelun avaustavassa jotain vikaa, jos toinen kokee sen hyökkäykseksi?

Terveisin,

Jukka Pietilä