Re: ARBIS

Subject: Re: ARBIS
From: Lars Witting (lwitting@nettilinja.fi)
Date: pe 10 syys   1999 - 15:23:32 EEST

----- Original Message -----
From: Johanni Larjanko <larjanko@vsy.fi>
To: <klara@kaapeli.fi>
Sent: 9. september. 1999 12:47
Subject: ARBIS

> Hösten kommer så småningom och det är dags för nya IDA och ADA-kvällar. Nu
> undrar jag om det finns önskemål kring vad vi skall ta upp. Hör av er till
> listan!!
>
> Mvh
> Johanni Larjanko

Hej
Som du förmodligen vet (hoppas att BEM berättat), har jag ordnat min
släkting, Lasse Biese, från Nokia för att den 22.10 prata om mobil-telefoner
och Internet. Han förevisar också Nokias Communicator.
Vid ADA-mötet den 17.9 kan vi fråga alla närvarande, vad de är speciellt
intresserade av, så kan jag förmedla frågorna färdigt till Lasse B. för att
skall vara bättre förberedd.
Vi ses,
Lasse Witting