tapaaminen 29.8.98

Subject: tapaaminen 29.8.98
From: Sirkku Laakkonen (slakkone@kaapeli.fi)
Date: pe 21 elo    1998 - 18:39:34 EEST

Hei vaan EUKURSSILAISET

Kurssitapaaminen ja päättäjäiset ovat siis kuten Hans jo aiemmin on
ilmoittanut lauantaina 29.8.98 klo 10.00 - 13.00. TERVETULOA.

Ohjelmassa on lopullinen kurssipalaute ja evästykset uudelle kurssille
1999, todistusten jako ja kansalaisfoorumi-tilaisuuksien suunnittelu ja
lopullisten paikkakuntien ja toimijoiden valinta.

Kaikkien kurssilaisten läsnäolo ehdottoman välttämätöntä. Toivoisin, että
jokainen pikimmiten vahvistaa viestin perilletulon ja osallistumisensa
Tuovi Kurttiolle (kurttio@kaapeli.fi), joka vastaa Riitan ja minun
lähtiessä ViSiOsta EU-kurssin jälkimainingeista.

Riitta ja minä pyrimme parhaamme mukaan olemaan läsnä
päättäjäistilaisuudessa ja kansalaisfoorumihankkeen evästyksessä.

Kansalaisfoorumiin liittyen lähetän vielä lisäinfoa ja mietittävää
kotikoneelta, mutta nyt minun on kiirehdittävä kotiin, vaikka näin
viimeisenä työpäivänä lähtö tuntuu olevan vaikeaa.

Parhain terveisin ja tervetulotoivotuksin

Sirkku