muistiinpanojako: Hki&Uusimaa

Subject: muistiinpanojako: Hki&Uusimaa
From: Lars Tollet (lars.tollet@iki.fi)
Date: ma 08 kesä   1998 - 15:54:35 EEST

Hei,
ken voisi auttaa minua kun en - toimeksiannon jälkeenpäin saaneena - ollut
tehnyt mitään muistiinpanoja Pirkko Tenhusen-Koskisen esityksestä
(tiistaiaamuna Kuntaliiton kanssa niputettuna) eikä siitä muutenkaan jäänyt
paljoakaan mieleen? Olisin kiitollinen faksatuistakin muistiinpanoista -
kirjoittakaa nimeni hyvin näkyviin ensimmäiselle sivulle.

Olen kaatunut kesäflunssaan joten minusta ei taida olla Hkiinkulkijaksi
tiistaina, kuten ei ollut perjantai-iltanakaan. Tiukan paikan tullen voin
siis yrittää todistaa ettei poissaoloni Joonian bileistä johtunutkaan
yhtaikaisesta Järvenpään Makkaran Yöstä!

t:Lasse