Re: Haluaisitko matkalle Eurooppaan?

Subject: Re: Haluaisitko matkalle Eurooppaan?
From: Riitta Vaismaa (vaismaa@kaapeli.fi )
Date: su 22 maalis 1998 - 18:34:27 EET

Riitta Vaismaan täsmennyksiä Tuovin viestiin:

At 05:12 PM 22/3/98 +0200, Tuovi Kurttio wrote:
>Hei kurssikaverit!
>
>Tänään

saksalaiset vieraamme (puhuvat neglantia), jotka tänään olivat
iltapäivällä kurssilla, olisivat partnerimme ja isäntämme mahdolli-
sella matkalla. Muutoin tällä aikataululla asia ei onnistuisikaan.

heräsi ajatus, että voisimme yrittää saada aikaiseksi
>Leonardo-hakemuksen tehdäksemme ensi vuonna matkan jonnekin Eurooppaan -
>oppiaksemme ammatillisesti kiinnostavia ja hyödyllisiä ympäristöasioita.

Leonardon asiantuntijavaihto, johon hakemus osoitettaisiin, on
tarkoitettu ammatilliseen koulutukseen, m. kouluttajille ja opetta-
jille. ViSiO käy ammatillisen koulutuksen oppilaitokseksi. Ohjelman
pitää olla sellainen, että osanottajat kouluttautuvat kouluttajiksi.

>Hakemuksen tekoaikaa on viikko (hakuja vain kerran vuodessa, joten nyt tai
>ei koskaan, tällä porukalla).

Hakemuksen pitää olla valmis ja viranomaisilla (CIMO) tämän kuun
aikana.

>Jos matka ja sen suunnittelu kiinnostaa, tule ViSiOon huomenna maanantaina
>klo 16.30.

Paikalla ovat saksalaiset vieraamme ja myös mitä suurimmassa
määrin apumme ja konsultimme.
Jos kiinnostusta on, kuten eilen näytti olevan, tarvitaan
osallistujia jo maanantaina ja tekeviä ihmisiä. ViSiOn työntekijöiden
aikabudjetissa ei ole tälle viikolle varattu aikaa EU-hakemuksien
tekemiseen. Toivon tosin, että uusi ja kielitaitoinen suunnittelijamme
Sirkku Laakkonen voi jonkin verran aikaansa asiaan uhrata.

Asiantuntijamatkasta kiinnostuneiden pitää panostaa asiaan.

>Palaveriin on mahdollista osallistua myös puhelimitse.
>Jos haluat osallistua siten, ilmoita halusi Pirjolle (ViSiOn
>puhelinnumeroon 60 40 10 /Pirjo Aunimo) aamupäivällä yhteentoista mennessä.

Puhelimitse voi osallistua monta samanaikaisesti, kun käytämme
täällä päässä konferenssipuhelinta.

Keskustelukieli on englanti, jota varmaan varsin paljon
täydennetään suomalaisin kommentein.

Kysymyksiä voi osoittaa niin minulle kuin Tuovillekin.

terv.
Riitta

Riitta Vaismaa
Vihreä Sivistys- ja Opintokeskus ViSiO